فرصت برابر آموزش

آموزش رایانه و امور آموزشی و پرورشی

فرصت برابر آموزش

آموزش رایانه و امور آموزشی و پرورشی

تست هوش 1

تست هوش 


اگر می خواهید بدانید IQ چند است  تست زیر را انجام دهید تا هوش خودتان را بسنجید.


برچسب ها :  تست هوش - IQ - نمره تست هوش

نرم افزار آموزش قرآن برای کودکان

 نرم افزار آموزش قرآن،نماز،وضو و بازی برای کودکان – نرم افزار دو فرشته آسمانی

·          



 .

نرم افزار آموزشی دو فرشته آسمانی  برای آموزش قرآن ، نماز ، وضو ، تیمم ، بازی و نقاشی به کودکان به بهترین و ساده ترین روش و به زبان فارسی ساخته و منتشر شده است. شما توسط این نرم افزار می توانید یک سرگرمی مفید برای کودکانتان تهیه کنید. نرم افزار بسیار زیبا و کاربردی دو فرشته آسمانی نیازی به نصب ندارد و بصورت یک فایل اجرایی می باشد.

نرم‏ افزار قرآنی دو فرشته آسمانی ، برنامه بسیار مناسبی برای آشنایی و علاقه‏ مند کردن کودکان با قرآن و دیگر فرایض دینی می باشد. بازی‏های و سرگرمی‏های فراوان این مجموعه، یادگیری قرآن را برای کودک لذت‏بخش می‏کند. شما می توانید هم اکنون این نرم افزار مفید را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 


دانلود نرم افزار آموزش قرآن،نماز،وضو و بازی برای کودکان   نرم افزار دو فرشته آسمانی دانلود: دانلود مستقیم


دانلود نرم افزار آموزش قرآن،نماز،وضو و بازی برای کودکان   نرم افزار دو فرشته آسمانی رمز: www.yasdl.com

 

برچسب ها : نرم افزار آموزش قرآن - دو فرشته آسمانی - آموزش قرآن به کودکان 

نرم افزار حل مسائل ریاضی با پاسخ کاملا تشریحی

نرم افزار حل مسائل ریاضی با پاسخ کاملا تشریحی

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

ماتریس، توابع مثلثاتی و … از جمله کلماتی هستند که هنگام تحصیل برای بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان ترس و دلهره را به همراه داشته و دارند! آیا هنوز هم با شنیدن این کلمات مضطرب می شوید؟ یا جزو آن دسته از افرادی بودید که ریاضی و پیچیدگی های آن را دوست داشتید و بیش از هر درس دیگری به آن علاقه نشان می دادید؟


نرم افزار Algebrator 5.0.2 برنامه ای با روش کار بسیار ساده است که شما را قادر می سازد در هر سن و هر مقطعی که باشید سوالات ریاضی خود را به آسانی حل کنید! حل معادلات، انتگرال گیری، بررسی توابع، ریشه یابی، لگاریتم، ماتریس، توابع مثلثاتی و … از جمله کلماتی هستند که هنگام تحصیل برای بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان ترس و دلهره را به همراه داشته و دارند! آیا هنوز هم با شنیدن این کلمات مضطرب می شوید؟ یا جزو آن دسته از افرادی بودید که ریاضی و پیچیدگی های آن را دوست داشتید و بیش از هر درس دیگری به آن علاقه نشان می دادید؟

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

دانلود در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...

نرم افزار NetSupport School

سخه جدید نرم افزار بسیار معروف NetSupport School v10.50.3

 


Net Support School  نرم افزار مدیریت کلاس درس می باشد که طیف کاملی از ویژگی های بی نظیر را برای نمایش صفحه نمایش در ایستگاه های کاری ارائه می دهد همچنین یک نرم افزار کامل برای یادگیری مفید می باشد . این نرم افزار قادر است با برقراری یک ارتباط بی وقفه مدیریت کامل و جامعی برروی Client  ها داشته باشد که تنظیم تایمر ، هشدار ، مسدود کردن دسترسی ها ، نظارت بر اینترنت و… از ویژگی های این نرم افزار می باشد .

با استفاده از این نرم افزار که ویژگی های پیشرفته ای را ارائه می دهد می توانید مدیریت کامل و جامعی بر روی شبکه های مدرسه داشته باشد همچنین رابط کاربری این نرم افزار از ویژگی های محبوب آن می باشد که باعت سهولت در کار با نرم افزار می باشد .



این ابزار باید هم بر روی کلاینت (رایانه دانش آموز)‌ و  هم بر روی سرور (رایانه معلم) ‌نیز نصب شود. این دو به ترتیب Student  و Tutor نام دارند. 
اما مدیر این شبکه که همان معلم و استاد نامیده می شود قادر خواهد بود تا صفحه نمایش هریک از دانش آموزان (کلاینت ها) را کنترل کرده ، کنترل ماوس و دیگر ابزارها را از دسترس دانش آموز خارج نماید ، صفحه مانیتورخود را برای آموزش آنچه که انجام می دهد برای دانش آموزان به اشتراک گذارد ، سیستم کاربران را از دسترس خارج نماید ، صفحات وب را برای کابران محدود کند تا نتوانند به هر سایتی دسترسی داشته باشند ، پرینتر را برای چاپ مطالب به اشتراک گذارد و بسیاری کار دیگر که اکثر کاربران این نرم افزار با آن آشنایی دارند و یکی از مهم ترین خصوصیات این نرم افزار محیط بسیار زیبای کاربری آن است که به سادگی هر کاربری را به سوی خود جذب خواهد نمود. استفاده از نرم افزار هم به سادگی امکان پذیر خواهد شد زیرا این ابزار به صورت اتوماتیک کلاینت های موجود در شبکه را شناسایی خواهد کرد


NetSupport School

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست


برای مشاهده کامل مطلب به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


ادامه مطلب ...

نرم افزار ثبت و مدیریت بخشنامه


نرم  افزار ثبت و مدیریت بخشنامه


 

 

ویژگی های نرم افزار :


 تعریف چندین کاربر با دسترسی های مختلف
 ثبت و ویرایش بخشنامه ها
 قابلیت جستجو در بین بخشنامه ها
 قابلیت چاپ بخشنامه به صورت گروهی و تکی

برنامه نویس : محمد مهدی پورکوشکی

 


 


 

دانلود " نرم افزار ثبت و مدیریت بخشنامهبا حجم 1.55 مگابایت

 


 



رمز اولیه : 1111

 

توجه : پس از ورود به نرم افزار ، می توانید نام کاربری و رمز را تغییر دهید.

 

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست 


برچسب ها:  نرم افزار ثبت بخشنامه - نرم افزار مدارس