فرصت برابر آموزش

آموزش رایانه و امور آموزشی و پرورشی

فرصت برابر آموزش

آموزش رایانه و امور آموزشی و پرورشی

دانلود نرم افزار مشاهده اجرام آسمانی، با بزرگترین تلسکوپ های جهان

دانلود نرم افزار مشاهده اجرام آسمانی، با بزرگترین تلسکوپ های جهان

Microsoft WorldWide Telescope 3.1

 

 

مشاهده آسمان، سیارات، ستاره ها، و اجرام آسمانی مختلف، سرگرمی محبوب بسیاری از افراد است. افراد آماتور زیادی با خرید تلسکوپ های ساده به مشاهده آسمان میپردازند و از آن لذت میبرند.

 

اما دسترسی به تلسکوپ های حرفه ای برای بیشتر افراد امکان پذیر نیست. چون یا بسیار گران قیمت هستند، و یا مثل تلسکوپ هابل در جایی قرار دارند که امکان دسترسی و استفاده از آنها را برای افراد عادی غیر ممکن میسازد.

 

اما نرم افزار Microsoft WorldWide Telescope میتواند امکان دسترسی به بزرگترین و معروف ترین تلسکوپ های جهان را برای شما فراهم کند.

 

 

 

همانطور که نرم افزار Google Earth امکان مشاهده تصاویر ماهواره ای را به شما میدهد، نرم افزار Microsoft WorldWide Telescope هم امکان رصد آسمان با تلسکوپ های عظیم جهانی را فراهم میکند.



 

 

نرم افزار Microsoft WorldWide Telescope هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین قابل استفاده است. یعنی بدون نیاز به اینترنت میتوانید این نرم افزار را اجرا کنید و از تصاویر ذخیره شده در آن که شامل رصد نقاط مختلف آسمان است لذت ببرید. از این نرم افزار حتی میتوان در مدارس برای نشان دادن اجرام آسمانی به دانش آموزان استفاده کرد. سایر علاقمندان به نجوم و ستاره شناسی هم میتوانند با کمک آن از مشاهده سیارات و ستارگان در آسمان لذت ببرند.

 

اگر در هنگام استفاده از این نرم افزار به اینترنت متصل باشید، میتوانید جدیدترین تصاویر گرفته شده با تلسکوپ هایی مثل هابل را نیز دریافت کرده و مشاهده کنید. این نرم افزار محصول شرکت مایکروسافت است.

 

 

نسخه جدید نرم افزار تلسکوپ مجازی، یعنی Microsoft WorldWide Telescope 3.1 را دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 76.6 مگابایت


پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ب.ظ

لینک دانلود خرابه

با سلام
دوست عزیز لینک درست است امتحان کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد