فرصت برابر آموزش

آموزش رایانه و امور آموزشی و پرورشی

فرصت برابر آموزش

آموزش رایانه و امور آموزشی و پرورشی

آپدیت کردن آنتی ویروس nod 32 به روش آفلاین

آپدیت کردن آنتی ویروس nod 32 به روش آفلاین

در صورتی که دست رسی به اینترنت ندارید. و یا ویندوز سیستم را تازه نصب کرده اید و دیگر نمیخواهید تمام مراجل آپدیت را از اینترنت ادامه دهید این روش را انجام دهید.
برای اینکار شما یا باید از قبل دیتا بیس های آپدیت شده را قبلا در جایی و داخل پوشه ای نگه داری کرده باشید.اگر هم از همین الان قصد آپدیت دارید اما اینترنت ندارید.باید سراغ سیستمی بروید که آنتی ویروسش آپدیت شده است.
برای این کار به ادامه مطالب مراجعه کنید.

- برای این منظور در کامپیوتری که آنتی ویروسش به روز شده است. به درایو c رفته وارد فولدر program file می شوید و سپس فولدر eset.(طبق عکس زیر)

کاملترین آموزش نحوه آپدیت کردن آنتی ویروسnod32

بعد از ورود به پوشه eset مقداری فایل خواهید دید.اما مورد نیاز ما فقط دیتا بیس ها هستند که باید همگی را در یک فولدر کپی کنیم و نگه داری نماییم.(طبق عکس زیر)

کاملترین آموزش نحوه آپدیت کردن آنتی ویروسnod32

بعد کپی گرفتن و ریختن آنها در یک فولدر جداگانه لازم است که این دیتا بیس ها را روی کامپیوتری که نیاز به بروز رسانی دارد کپی کنیم.از طریق رایت روی سی دی یا کپی روی فلش مموری ها ..

- حال در این کامپیوتر باید دیتا بیس ها را داخل همان فولدر eset که در بالا به آن اشاره شد کپی کنیم .اما چون این روش یک روش غیر قانونی است آنتی ویروس به شما این اجازه را نخواهد داد.اما از انجا که ما ایرانیها همه فن حریف هستیم و این چاله چوله ها رو خوب بلدیم چطوری پر کنیم با یه روش دیگه میشه .فقط کافیه کامپیوتر رو restart کنید . و در موقع بالا امدن(boot) کلید f8 را فشار دهید.و از حالت safe mode وارد ویندوز شوید.الان میتوانید آن دیتا بیس ها را در محل فولدر eset کپی کنید.

آنتی ویروس شما به تاریخ همان روز آپدیت خواهد شد .برای اینکه دیگر از هرگونه ویروس در امان باشید بهتره که هر چند روز این کار رو بکنید . و دیتا بیس های جدید رو از روی سیستم هایی که آپدیت هستند روی سیستم خودتان کپی کنید.



نظرات 1 + ارسال نظر
bahramemo دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:33 ب.ظ http://www.emoir.limooblog.com

سلام دوست عزیز خیلی وب سایت زیبایی داری با مطالب بسیار جالب امیدوارم که روز به روز پیشرفت داشته باشی وروزانه بازدیدت بسیار بالا باشه دوست خوبم اگه امکانش هست از طریق این لینک عضو سایت پرشین هیت شو تا یه درامدی خودت کسب کنی و یه حمایتی هم از ما کرده باشی و بازم ممنون از وب سایت بسیار زیبایی که داری http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub&fer=20826

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد